Opći uvjeti i pravila

Korisnik usluge, odnosno gost, potvrđivanjem ovih općih uvijeta, obvezuje se da ih u cijelosti prihvaća.

Svaka rezervacija smještaja pravovaljana je tek nakon pismene potvrde od strane ag. posrednika, u daljnjem tekstu t.a. "Valturist"

Kod postavljanja upita, t.a. "Valturist" dodatno provjerava raspoloživost smještajne jedinice i šalje gostu ili potvrdan odgovor ili alternativni smještaj, uz određeni rok za odgovor ovisno o terminu postavljanja upita.
Prije potvrđivanja rezervacije, gost uplačuje 30% od ukupnog iiznosa smještaja na žiro-račun t.a. "Valturist", najduže u periodu od 5 radnih dana nakon prihvaćanja ponude.
Ukoliko ag. Posrednik, t.a. "Valturist" ne primi obavijest o uplaćenom depozitu u određenom roku, ne može se potvrditi rezervacija i ponuda se smatra ne važećom.
Prilikom transakcije, troškove domaće (domizilne) banke, konkretno Privredne banke Zagreb snosi ag. Posrednik  t.a. Valturist,
a troškove inozemne banke snosi korisnik usluge odnosno uplatitelj.

U slučaju otkazivanja rezervacije, depozit se ne vraća gostu.

Ostatak iznosa gost uplaćuje na recepciji t.a. Valturist na dan dolaska u nacionalnoj valuti, kuna, po tečaju 7,5

Osnovna cijena smještaja navedena je kod opisa. Za korištenje dodatnih usluga koje nisu uključene u cijenu, gost se izjašnjava po dolasku i uplaćuje s preostalim iznosom na recepciji t.a. "Valturist"

Po dolasku, gost daje na uvid t.a. Valturistu, putovnice svih članova radi prijave.
U slučaju doslaska više članova nego što je najavljeno u rezervaciji, ili dovođenja kućnog ljubimca bez najave, t.a. Valturist zadržava pravo promijene ukupne cijene smještaja, ako je to za dotični objekt moguće, ako ne ponuditi alternativni smještaj uz moguću promijenu cijene. U tom slućaju naplaćuje se kompletan izos za sve dane boravka, a iznos akontacije uplaćuje se vlasniku rezerviranog smještaja kao troškovi storno rezervacije. T. a. Valturist nije odgovorna za nedostatak alternativnog smještaja.

Putovnice se nakon prijave vraćaju gostu uz prijavnicu s adresom smještaja, nakon čega se uz pratnju iznajmljivača ili djelatnika t.a. Valturist, upućuje u rezervirani smještaj.

Smještaj u apartman odnosno smještajnu jedinicu, moguć je nakon 14,00 sati na dan početka korištenja usluge, a napušta se do 10,00 na dan završetka korištenja usluge.

Gosta se očekuje na dan dolaska do 20,00 sati. U slučaju nemogućnosti dolaska do 20,oo molimo goste da obavezno kontaktiraju t.a. Valturist.  KONTAKT

Produženje korištenja usluge tj. Rezervacije moguće je samo uz prethodnu konzultaciju s ag. Posrednik, t.a.Valturist.

Eventualne troškove za počinjenu štetu od strane gosta prema iznajmljivaću , gost podmiruje izravno iznajmljivaču.
Gost je dužan pridržavati se odredbi o kućnom redu i napustiti smještaj uredan ( oprati suđe, isprazniti frižider, baciti smeće).
U slučaju korištenja klime, zatvoriti prozore i vrata, a prilikom izlaska iz apartmana i nakon 24,00 ugasiti klimu.
Nažalost , posjeti prijatelja ili rodbine koji su smješteni u blizini, bez odobrenja vlasnika objekta, nisu dozvoljeni.
Isto tako tako veća remećenja odredbi kućnog reda mogu dovesti do toga da gost mora napustiti smještaj bez obzira na provedeno vrijeme i bez prava na povrat novca.

Iznajmljivač je dužan smještaj održavati u skladu s kategorijom dobivenom od nadležnih institucija i u tehnički ispravnom stanju sa vidljivo istaknutim cjenikom smještaja  i kućnim redom u objektu.
Omogućiti gostu ugodan boravak u svom objetu i eventualne nedostatke ukloniti u što kraćem roku.

T.a. Valturist ne preuzima odgovornost za neznatne preinake u uređenju smještaja ili netočne podatke o opisu dobivene od iznajmljivača, vremenske neprilike ili građevinske radove u blizini smještaja, buku nastalu od trećih osoba.

U slučaju reklamacije od strane gosta na rez. smještaj, ag posrednik poduzet će sve da se spor riješi sporazumno na obostranu korist. Razlozi reklamacije t.j. pritužbe moraju biti utemeljeni.
U krajnjem slučaju, t.a. Valturist ponudit će alternativni smještaj po istoj cijeni ako ima raspoloživih, ovisno o terminu , ili vratiti dio uplaćenog iznosa samo za preostale dane boravka.
Po isteku rezervacije gost nema pravo na pritužbe.

U slučaju da t.a. Valturist mora stornirati rezervaciju zbog nastalih izvanrednih i nepredviđenih okolnosti, obvezuje se gostu ponuditi alternativni smještaj iste ili bolje kvalitete ili vratiti uplaćeni iznos za rezervaciju.

Obaveza t.a. Valturist je da gost dobije točno rezervirani smještaj, potrebne informacije i poduzme koliko je u mogućnosti u skladu s dobrim običajima u turizmu, da boravak gosta u svojoj sredini učini što ugodnijim i bezbrižnim.

Vaš Valturist team

Dolazak:
Odlazak:
Prijava
Username *
Password *
Remember Me